kawasaki_zx9 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Heisann! Har en volvo v70 2,4 aut 2001 Men har et problem,da jeg kjører nedover bakke og kommer på flata og skal gi gass så røyklegger jeg alt bak meg. Det hender det er sånn viss bilen har stått lenge og jeg skal starte den...noen som vet eller har samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Dårlige ventiltetninger som er årsaken, mest sannsynlig. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Er typisk dårlige venteltetninger dette. Hadde det sånn på min første bil. (81 modell Opel Kadett) Vart litt blårøyk når eg ga gass etter å ha køyrt nedifra fjellet. Ventiltetningene vart bytta på verksted. Kva dette koster no har eg ikkje peiling på. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Koster særdeles lite, ca 30 kr pr tetning. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawasaki_zx9 Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Har byttet de,ble ikke noe forskjell. lurer kanskje på om det kan være oljefjærene som er slitte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Byttet ventilteningene og ingen forskjell? Hvordan var ventilstyringene da, slitte og slarkete? Symptomet du beskriver er typisk for ventiltetningene. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawasaki_zx9 Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 de var bra de oxo.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzuki er 50 Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 hvor langt har bilen gått da?kan jo være hele motoren din som en rimelig sliten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg