LaZerBeam Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Hadde golfen til eu-kontroll i dag, og fikk bl.a. 2-er feil på for Co (9,99). Jeg har en 1990-mod GL med 1,8i på 90 hk. Noen som har har noen gode tips til hvordan jeg kan bedre Co-nivået? Siter - 91' BMW 318 sedan x 90' VW Golf GL x 87' Mazda 323 GTi (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Jeg fikk 0,27 på min GTI 16V Skal ikke verkstedet justere CO`n ? Jeg husker at vi måtte ta passaten vår ute på en liten blåse-ren tur etter at vi hadde vært på ei kontroll, når vi kom tilbake var alt i orden, men vet ikke om dette gjelder for bensin biler... muttern kokser jo igjen passaten vår :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 0,27 på co er alt for lavt, skal ligge mellom 0,5-1,5 på golf gti. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 hmm jaha? så motoren min får ikke rett blandingsforhold da altså? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Ville tro at den får for mager blanding. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaZerBeam Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Noen her som har noen konkrete forslag da, eller må jeg få justert nivået hos VW? Siter - 91' BMW 318 sedan x 90' VW Golf GL x 87' Mazda 323 GTi (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P4f Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Muligheten for at gasseren din er sliten er til stede , da dette er et typisk resultat. Ellers må du få justert blandingsforholdet og ha et rent luftfilter. ( mindre luft , mer bensin i forhold til luft ) Siter K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Noen som vet hva som er max co på en eu kontroll? 405en slapp hvertfal gjennom med 2,11 nå i høst... Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 mener ganske sikkert at det er 3,5% som er maks,hvis man ikke har katalysator... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Kan være denne som er gåen - ellers vil jeg tro du har en eksos lekasje rund manifoilen en plass - før lambdaen. Du hadde 9.99 - den måler sikkert ikke mer. Så noe må være meget galt .... Den får nok alt for mye bensin av en eller annen grund.. Har den 9.99 i co vil jeg si det nesten er merkelig at den går. Må jo sluke bensin. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaZerBeam Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 fyren på verkstedet sa jeg sprengte skalaen ja. Kjører med green luftfilter som nylig er rengjort. Har ingen eksoslekasjer som jeg vet om. DTM endepotte med 2*3" skal vel ikke ha noen betydning. Netopp skiftet plugger også. Snodig det her, får vel ta en telefon til Møller å høre. Siter - 91' BMW 318 sedan x 90' VW Golf GL x 87' Mazda 323 GTi (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Tror 4.5% er max under eu godkjenninga, prøv og juster på blandings skruen din.... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Co en på alle etter 90 skal vel være under 0,5 ? Ivertfall dette en kammerat fikk beskjed om. Du kan også ha defekt katalysator - men denne tar kun bort ca 0,5 av co en ... Så det må i så fall være mer som er galt. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Min 90 Passat med Kat. gikk glatt gjennom med 2.2?%. Både hos bilverksted og på "stikkprøvekontroll" hos Biltilsynet etterpå Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Ingen bilmekanikere som kan uttale seg ? Finnes det flere måleverdier for co ? eller blander vi noe her ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg