Kentommy Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Hei. Har en 90' Volvo 745 som hoster og harker. Hadde kjørt ca 25 min plutselig så kutta den bare ut.. Tok opp panseret og da så jeg at en vakumslange hadde hoppa av. Slangen gikk inn på en slags acuator? Men har satt den på igjen uten at bilen har blitt bedre :( Vakumslangen som går fra innsuget til luftfilterboksen har ikke vært montert siden igår :p Har hatt bilen ca 6 mnd.. Aldri tenkt noe over det.. Prøvde LMM som en kompis hadde på sin 91' 245 , men blei ikke noe bedre.. Lambdasonde skal ha vært byttet ifølge forrige eier.. Bilen starter går veldig opp og ned på tomgang, men er jeg borti gassen så dør den ut.. Noen ganger blir den normal. Slår jeg av bilen og starter opp begynner den plutselig å kødde igjen. Har hatt trøbbel med at tomgangen gikk opp og ned ved kaldstart i vinter, men var jeg borti gassen så roet den seg med en gang. Noen som har en ide om hva problemet kan være? Jeg kan prøve å laste opp en film seinere idag :-) Takk på forhånd! :D Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 [ATTACH]30264[/ATTACH] Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Slangen på det nederste bildet var den som hoppa av.. Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Ikke det nei.. Tråden kan stenges! Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magaas27 Skrevet September 13, 2012 Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Ikke det nei.. Tråden kan stenges! Har en kompis som er plaget med akkurat det samme! Har du prøvd å bytte tomgagnsregulatorn? Har du nullstillt hjernen etter at du byttet lambda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 13, 2012 Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 bensintrykksregulatorn den nederst på bildet værtfall, skal ha vakuum for og gi rett bensintrykk, lest av feilkoder? har du Regina sprut eller LH2.4 da? Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks 242 Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 90 med med F blir vel LH 2.4? prøv å spray startgass oppover mellom luftfilter og innsug og se etter falskluft, plutselig ''hopp'' = falskluft. Siter - 90 Mercedes 230e w124 - '90 Nissan Patrol 2.8 GR Y60 x '89 Volvo 745 GLE x '97 Toyota Carina x'05 Opel Astra H x '88 Volvo 740 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 kan godt være regina sprut d ja...dritt! Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 kan godt være regina sprut d ja...dritt! Hvordan ser en forskjell på disse innsprøytingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg