Sheldoor Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Hei, jeg har en passat 97 modell, 1.8T! og her omdagen skulle jeg kjøre en diagnose test på den, men jeg får ikke kontakt med hjernen, noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fikset dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4sta Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Har du valgt riktig com port ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheldoor Skrevet April 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 tatt den som er rett under håndbrekket ja! er vel ikke flere på bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Får du ikke kontakt med noen enheter eller er det bare ECU (motrostyring "hjerne") som er problemet? -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4sta Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 (endret) tatt den som er rett under håndbrekket ja! er vel ikke flere på bilen da? Jeg mente ikke ODB kontakten på bilen men på selveste pcen din. Du må velge riktig COM port usb-obd kabelen har blitt koblet til. Hvis ikke får du ikke kontakt. Om du bruker pcen da isåfall, sier jo absolutt ingenting hvilket utstyr du bruker. Vi er jo ikke synske heller da :P Endret April 30, 2012 av m4sta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheldoor Skrevet April 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 haha, stemmer stemmer xD nei jeg låner min av et sånn bil verksted, så det er bosch noe :) og da jeg kjører diagnose så får jeg ikke kontakt med noen enheter i det hele tatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Om bilen hadde original radio, og det er satt inn en annen kan det av og til bli problemer. Løses bed å koble helt fra radioen. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manyoo Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Hei, jeg har en passat, og sliter også med min bluetooth obd2 enhet som jeg fikk tak ifra ebay. Får melding at jeg ikke får kontakt med ecu-en. Hva kan problemet være? jeg får jo pair-et obd-en med mitt android telefon da. Har prøvd på laptopen. Får pair-et men får ikke noe data. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg