Gå til innhold

Kjøp av folie, noen som vet steder som selger?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei, jeg tenker på å hel foliere bilen min, og det jeg kunne tenke meg da var enten en svart farge, eller kanskje rød karbon! men jeg ser etter steder som selger dette, har ikke funnet noen som driver stort med dette eller nettsider eller butikker, jeg holder til i Fredrikstad området. Og er det noen som vet om noen som selger folie som kan brukes til bil utenpå? I alle slags farger og sånn :)? Setter pris på om noen vet noe, også lurer jeg på om det går ann å sette folie på ikke lakkerte deler? Jeg skal nemlig kjøpe ny fram fanger, bakfanger osv. Men så tenker jeg at det er unødvendig og lakkere det i bilens farge viss jeg skal helfoliere bilen uansett :p Er dette mulig ? eller trenger man lakk som grunnlag først?

 

Setter pris på all tilbakemelding :) "Audi A3 1999 mod. 8L"

 

Takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Hei jeg og en kamerat har nettopp startet MD Vinyl og selger både folie produkter og legger på folie på biler blandt annet. Leverer du bilen ferdig demontert så skal vi helfoliere bilen din billigere enn noen annet firma i norge. Vet dette kan ligge mellom 20-30 tusen hos andre firmaer. Vi ligger på 10 eller under det og. Også sett noen selge en rull med 1,52mx30m helt opp til 10 tusen. Billigste vi har sett er 5 tusen. Vi ligger på ca 3 tusen. Kommer helt ann på fargen man skal ha. Sort matt har vi inne en komplett rull nå og. Ta gjerne kontakt med oss på 93033944 om du har mere spørsmål.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår