Gå til innhold

Nissan Patrol - Problemer å se etter


FlipWare

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Har sterkt vurdert å kjøpe meg en Nissan Patrol som førstebil.

Selv har jeg fått inntrykk av at dette er biler som går uten stopp, men vet ikke om det er helt sant.

 

Nå ser jeg på en 1991 mod. Patrol som har rulla 433000. Denne har en 2,8 TD motor.

Det er jo litt rust her å der, som jeg ser på bilder.

Bilen har heller ikke gått gjennom EU kontroll. Denne skulle vært foretatt 30.09.2011.

 

Link til bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34227200

 

Hva må jeg se etter om jeg tar turen bort å ser på den?

VOLVO er tingen! Ligger fint i SVINGEN! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rust, og dyre deler, topper og toppakninger.

 

Ville vært skeptisk til en som ikke var eu-godkjent, ettersom deler er dyrt orginalt og lite uorginalt å oppdrive, sjekk forresten pris på midtre styrestag, det er en ikke uvanlig feil på pkk....

 

OK biler, men dette med deler, og den 2.8 literen ødelegger litt.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

gløding er vel en grei ting å forsikre seg om at funker på dissa, kjøpte sjøl en 2.8 y60 som stod og gikk når jeg ankom, burde vel lukta lunta egentlig. var ett egenmekka glødeopplegg han hadde som ikke funka, men fikk lagt alt originalt igjen, og alt er flotters. har lest om flere som sliter med gløding her ;)

- 90 Mercedes 230e w124

- '90 Nissan Patrol 2.8 GR Y60

 

x '89 Volvo 745 GLE x '97 Toyota Carina x'05 Opel Astra H x '88 Volvo 740 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår