kenneth2861 Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 jeg har et problem og det er at sigarett tenneren ikke fungerer i bilen min lenger fungerte for en stund siden, men nå er den død:/ har skjekket sikringene ved sidna fører døra men ingen er gåene der. noen andre sikringer noen vei? dette gjelder en audi A6 1995 model. takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 Ta den ut og mål om det er strøm inn på den. Eller du kan bare bruke ei prøvelampe og måle i midten nedi der. Da må du passe på at du ikke kommer borti kanten så det blir kortsluttning. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth2861 Skrevet April 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 ok, ja for trur jeg kom borti kanten der for en stund siden, så kan være den har kortslutta men da e d vel bare sikringen som går er det ikke det da? eller er hele sigarett tenneren øderlagt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 Burde bare være sikringen, men som regel så går sikringen på det til flere ting, slik som radio, varmeapparat osv. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth2861 Skrevet April 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 ok, alt annet fungerer men ikke sigarett tenneren hehe, får skjekke opp litt vist ikke så får jeg klare meg uten :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 Hvis det mangler strøm der så kan du bare ta ledning rett på batteriet med ei sikring. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth2861 Skrevet April 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 ok :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth2861 Skrevet April 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 fant feilen nå, var sikringen som hadde gått. den ligger under panseret i sikring boksen der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg