quattrocoo Skrevet April 27, 2012 Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 Hei. Driv å ser på større bremser til A4'n min og har da et spørsmål. Passer disse bremsene her en A4 B5 Quattro? Står at det kitet der er til en A4 B5 2WD, men er det i det hele tatt noen forskjell i forhold til bremser på Quattro og FWD? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet April 27, 2012 Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 Vil da tro det er forskjell på 2wd og quattro :) ring og spørr de da jeg ikke er helt sikker! :) men har du så grom motor så du å ha bedre bremser altså?? :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet April 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 Ja, tenkte det jeg og.. Men ingen spørsmål er for dumme sier dem. :) Grom og grom, er bare chippa, større eksos, kon filter og større cooler. Samt en snerten resirkventil. :) Bare titter, ser litt bedre ut med større bremser i 18'' enn de små originale skivene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 29, 2012 Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 Er stort sett samme ytre mål på bremseskivene, quattro eller ei. Delenummeret på de er dog ikke likt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg