ZeppeZ Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Da har det seg slik at jeg har planer om å gå til innkjøp av ny bil! Tenkte å bruke rundt 150,000.-, bilen skal kunne brukes like mye sommer som vinter, og helst ikke ha kjørt verden rundt! Et lite ønske er at den skal kjøre ifra en Golf 4 GTI :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Anbefaler deg å søke på forumet eller legge inn disse kriteriene på finn.no Da ingen har akkurat samme smak når det gjelder bil så er det lettere å bestemme selv enn at andre skal gjøre det :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_H Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Hvis du skal kjøpe deg ny bil, så håper jeg ikke den har kjørt verden rundt, da heter det nemlig at du skal kjøpe ny bruktbil. Ny bil er når den kommer rett fra fabrikk! OM du skal kjøpe deg flunka ny bil som parkerer en Golf 4 GTI bør du nok bla opp noen flere lapper, er det en bruktbil du skal kjøpe er det flere muligheter... Siter 2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen 1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn" X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeppeZ Skrevet April 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 burde ha klart å legge sammen 2+2 og skjønt at det var snakk om bruktbil her, Andreas? :P uansett, for å ordne opp i missforståelser, så er det bruktbil jeg skal kjøpe! Har tenkt litt på S3, hva synes folk om den? andre alternativer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg