Gå til innhold

Selges: Volvo '78 Volvo 242L - knall pris

Ranger emnet


Lars Verde

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en volvo 242L fra 1978 som jeg med tungt hjerte skal selge nå. Jeg kjøpte bilen for ca et år siden, men ting har kommet opp og jeg har rett og slett ikke tid til den lenger og må derfor selge.

 

Bilen er helt orginal bortsett fra bilstein dempere og lesjefjord fjærer (IKKE NOE KAPPA DRITT).

 

Det som jeg har gjort med bilen i min tid er:

 

Bytta girkasse til en 4 trinns m46 som kun har gått 70 000

Bytta dempere og fjærer

Bytta en del slanger i motorrommet.

Toppakningen ble byttet rett før jeg fikk bilen.

Register reima ble byttet for 40 000 siden.

 

 

Bilen har så vidt rullet over 200 000 og er i veldig god kjøre stand.

 

Tullingen som hadde bilen før meg sveiset bakakselen (En skam på en sånn klassikker spør du meg men) og jeg har ikke rukket og få byttet denne ennå, men den følger med. Det følger også med en B230fd motor som knapt har gått under 100 000 hvis man vil (ikke noe tillegg).

 

Det eneste som burde gjøres for å få denne i helt topp stand er å bytte bakakselen også er det en liten bulk i høyre framskjerm som ble gjort av gamle eier.

 

For og snakke om rust så er det bitte litt rust på bakre skjermer (så klart), men ingen farlig rust.

 

Bilen er ellers i veldig god tekninsk stand og jeg håper det er noen der ute som kan ta denne skjønnheten av mine hender så den får ett godt hjem.

 

Prisen på bilen er 18000 kr eller bud.

[ATTACH]29800[/ATTACH]

Felgene på bilen kan følge med for en liten ekstra sum, kom med bud.

 

Skriv en mail adressse så kan jeg sende flere bilder. Holder til på Nesodden og nummeret mitt er 47882742

post-65051-13804854069095_thumb.jpg

Endret av Lars Verde

- Volvo 242 B19 1978 (solgt)

- Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår