mortenwb Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 ønsker kjøpe senkesett til golf 2. Max 40mm. har du noe? si i fra mvh Morten Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by mwb ønsker kjøpe senkesett til golf 2. Max 40mm. har du noe? si i fra mvh Morten har et interalloy senkesett (40mm) (kostet 1800 for 1 år siden) lite kjørt..... men dette er til Polo 6N...... er klar over at du vil ha te gof II.. men tanken min va at detta har kanskje passte ? mener og huske at f.eks dempere mine var også te seat ibiza... husker ikke info på fjørenene... så viss du vett om det passe på golf II så kan du jo kjøpa dt ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 hmm må finne ut om det passer først!! hvis det gjør det er jeg interresert! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg