amazon1967 Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Har en golf 3 som er senket, når jeg kjørt i kveld så kjennes det ut som når jeg kommer på våte kummlokk så drar hjulet som treffer kummlokket ut til siden: mad : Noen som vet hva som må gjøres her? Noen som har hatt samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Tatt hjulstillingskontroll etter senking? Slakk i styre- eller opphengskuler? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Har satt på justerbart senkesett, byttet begge bærearmer i dag, ytre endeledd trodde det var bærearmer som var dårlige for jeg kunne ta tak i dekket og skyve felgen fra og tilbake ca 6 cm begge veier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Endeledd/styreledd er på styrestaget, bærekuler er festet mellom bærearmen og underkant av navhus/hjullagerhus. Siden du har satt på justerbart, er du da sikker på at cambervinkelen er riktig? Like mye vil jeg anta spissingen er feil om du ikke har fått dette justert etterpå :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet April 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Jeg er ikke sikker på noe derfor spør jeg her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg