Gå til innhold

S4 lister på ebay, kvalitet?

Ranger emnet


hoyland

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg s4 lister til bilen, og fant ut at på eBay koster det jo en brøkdel av hva det koster hos møller.

Sikkert en grunn til det, så jeg lurte på om noen har handlet de på eBay før? :)

 

Legger ved en link

http://viewitem.eim.ebay.no/AUDI-A4-B6--S4-RS-4--LOWER-DOOR-TRIM-MOULD-/220951511089/item

 

Passer de rett på, eller må det modifikasjoner til her?

 

Bilen er en a4 b6 :)

Audi A4 1.8T S-line '03

x - Audi A4 1.8T '97

x - Audi 80 2.0E '88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det være dårlig kvalitet? sålenge de er lakkert skikkelig og limt/klipset skikkelig fast så burde det ikke være noe problem?

 

Listene skal jo skrus fast, og mener jeg har hørt en plass at replica lister måtte limes?

Greit og gjøre det skikkelig, frister ikke å lime listene fast.

Audi A4 1.8T S-line '03

x - Audi A4 1.8T '97

x - Audi 80 2.0E '88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte komplett sett med øvre og nedre dørlister til C4 på ebay Tyskland, totalt kostet disse settene mindre enn en dørlist hos Møller. Passformen var ikke verdens beste, men med noen minutters modifikasjon passet de perfekt. De listene du linker til har jeg ikke kjennskap til.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna glassfiberlistene... Det er bare noe dritt!

Bestill heller orginale via Ebay, betalte 3000,- for 4 orginale :)

- 08 BMW E60 520D Full M5 kit fra fabrikk (Livia)

- 04 Opel Speedster 2.2 Supercharger 850kg/230hk

x 05 Ducati 999s
x 2003 Audi A4 1.8TQ S-line Justice
x 2006 Kawasaki ZX6R Ninja
x 1991 Honda CBR 400 RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår