Primera89 Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Hei, har søkt litt i forumet og funnet lignende poster, men har ikke blitt så mye klokere. Jeg har en Opel Astra (F) Club 95mod St.vogn, med sentrallås. Er det noen som vet fremgangsmåten for å få konvertert det til å bli trådløst? Evnt. noen monteringssett å anbefale? Hadde vært kjekt å fått montert det, ettersom i vinter hadde jeg store problemer med at nøkkelhullene frøs, til tross for at jeg flittig brukte låsespray og olje :) Er jo fortsatt en stund til neste vinter kommer, men som de sier er det bedre og være føre var, hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Du skal ikkje bruke låsespray! Er kun olje som skal brukes i nøkkelhullene. Du kan ta av dørtrekkene og smøre delene med olje. Ellers har eg ikkje so mykje peiling det du spør om. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i-con Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Denne her er grei. Jeg har montert i to biler. Det er en del arbeid, og man må lese koblingsskjema til den bilen man har nøye. Noen av disse kobler jord istedet for pluss når man vrir nøkkel for sentrallås. Siter Nissan King Cab NP300 D22 - 2011 Chevrolet Blazer S10 - 1994 Oldsmobile Custom Cruiser - 1985 Opel Astra G - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Husk siste setning i instruksjonen til det settet..:) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 guide montering, dog annen bil http://forum.mitsubishi-klubben.no/viewtopic.php?f=67&t=12404 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera89 Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Tusen takk for alle svar, skal prøve å få satt meg inn i dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg