Synspeckter Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Hei, som hobbymekaniker, men ukjent teknisk med disse bilene lurer jeg på hva jeg bør se etter\ høre etter når jeg prøvekjører brukte passater TDi 1998-2000! Vet at det er noe tull med understell, og turboer, men er det noen jungel tips på hvorden jeg kan sjekke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Er multilink-opphenget du tenker på. Dette varer ikke evig, men om det er skiftet i senere tid, gjerne til forsterket type, så holder det en stund. 1.9 TDI er en god og solid motor, levetiden på turbo er mye avhengig av kjøringens art. Slitasje på understell finner man ved å heise opp bilen og sjekke visuelt ved påføring av krefter. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synspeckter Skrevet April 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Hvordan er 1.6L Bensinmotorene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Greie nok forsåvidt, men generelt for små, hva effekt angår, til en såpass stor bil som Passat. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg