Leamus Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Jeg har skiftet viskermotor bak der original nr er 8L0955711B. Jeg kjøpte en uorginal motor fra Tyskland med samme nummer. Problemet nå er at det ser ut som "programmeringen" i motoren er feil. Når jeg trekker hendel mot meg så spyler og går viskerne som normalt foran, men viskeren bak går også. Når jeg skyver hendelen 1 hakk frem så skal bakviskeren gå i intervall. Det gjør den ikke, den går ikke i det hele tatt. Når jeg skyver hendelen enda lenger frem så spyler den på bakruta, som den skal gjøre, men da går ikke viskeren :angry: Noen som skjønner noe av dette? Kan det være noe annet enn motoren som er i veien som rele, jordingsfeil etc? Mener å huske at den gamle oppførte seg normalt. eneste forskjell på de to er at den gamle hadde stopp til venstre, mens den nye stopper på høyre side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Den motoren du har kjøpt er tydeligvis ikke helt kompatibel elektrisk sett. Hvor mange ledninger er det i pluggen til motoren? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leamus Skrevet April 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Den motoren du har kjøpt er tydeligvis ikke helt kompatibel elektrisk sett. Hvor mange ledninger er det i pluggen til motoren? Det er 4 ledninger/plugger. Er vel ikke noe jeg kan skifte over fra den gamle heller? Den fungerer, men akslingen er ødelagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg