Volvo_V50 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Hei folkens. Jeg har en Volvo V50 2005-modell. Bilen er kjørt ca. 153 000et eller annet. Nesten service er på 160 000. Men her i helgen begynte lampen med TID FOR SERVICE å lyse. Er det noe jeg skal ta hensyn til? Burde jeg tenke på å ta den inn allerede på service nå? Noen som vet om den beynner å gi beskjed noen tusen km før? Eller kan jeg prøve å nullstille den? Har sett at noen har gjort det her på forumet? PS! Skal ha den inn på EU-kontroll i begynnelsen av mai. Begynner nesten å lure på om den begynte å lyse på grunn av noen sensorer? Kan jeg ha lite bremsevæske, servovæske etc.? Noen erfaringer? På forhånd, takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Hvor lenge, i tid, er det siden forrige service? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_V50 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Den ble tatt i fjor sommer (etter papirene). 140 000 servicen ble tatt på ca 141 000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Eg meiner desse bilane gir beskjed om service ein gong i året kvart år. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVolvo Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hei. Jeg hadde samme spørsmålet for en tid tilbake og serviceuret er innstilt på km og tid. Dvs 20 000 km eller 12 mndr. Indikatoren gir beskjed i god tid. Det er ingen problem å kjøre med dette varselet i panelet fram til enten 12 mndr eller 20000km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg