skrossli Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 har en subaru outback 2,5l stående som ikke vil starte.. problemet er at det ikke er gnist på pluggene, og jeg har målt meg fram til at coilen ikke får strøm. alle sikringer ser ut til å være hele, og har prøvd å bytte ut diverse rele.. noen som har vært borti det samme eller vet hva jeg burde sjekke nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Coilen får som regel strøm fra tenningbrytern, prøv og sett strøm rett inn på coilen Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrossli Skrevet April 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 nevermind... registerreima har ryki:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Kondolerer, motorskifte eller toppoverhaling nå da. Den savnet nok signal fra kamakselsensoren. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg