passat kara Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Golf folkan har jo mett med "skryte" sider over golfer.. kult det men la oss vise dem noen SKIKKELIGE biler ;) ey ey if you know what i mean... hehe big boys big toys. og her snakker vi passat! har nå drivi og gjort om størrelse på diverse bilder og sånn og fått inn en blanding fra gamle 33'r til 3b'r post bilder da folkens.. av egne biler og fra nettet :D -Vemund- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 med blinkerene til Dissey ;) hahahaha :D Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 og er Darkstar på forumet sin gamle :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Syns bilen til NBS er helt rå på det bilde uten dekaler.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 [kj] her er sånn jeg mener med bak luka :D ble veldig pent da.. tenkte på tanken på å sparkle og lakke men la skiltet sitte der jeg.. det går ann :D sånn her jeg har litt lyst til og gjøre med grillen din.. så det i vw speed på en bil det ble pent :D litt jall modda bilde men men .. hehe Men folkens få inn noen flere passater da.. vil ha no å sikle litt etter ... hehe Vemund :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakjem Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Godt med initativ, passat delen på bilforumet er alt for lite i bruk!! Godt det blir litt annet en bare golf sidene Siter 1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Strøken :D Motor også jo :D sånn grill jeg vil ha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 han som har den stv der er jo kjempegris!!! ;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 hvordan passer vento deler på passaten..??!? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Ja, kjekt å se bilder av gamle bilen igjen! :D Savner den litt nå ja :rolleyes: Kommer nok til å se den på ulike treff i sommer, med fullt styling kit +++ Har vist bestilt en god del stasj til bilen, han som kjøpte den! Kan bli kult det :cool: Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Men folkens få inn noen flere passater da.. vil ha no å sikle litt etter ... hehe Vemund :D [/b] Her er min :)[/img] Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by snerhus Det er jo absolutt ingen grill der da... ;) Nei men jævli snasent var det :D en "arodynamisk vegg" som en kammerat sa da jeg foreslo å lage meg en sånn en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 kan ikke noen være så snill og poste flere bilder a ??? :D Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by [kj] kan ikke noen være så snill og poste flere bilder a ??? :D Ja gjør det folkens! jeg ska fixe mere i påske.. men vi trenger mere bilder NÅ!!! NÅ!!!! kom igjen folkens!! nice passater er nesten som søte jenter.. kan ikke få nok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 nå får folk faen meg poste mere bilder her!!! dårlig syns jeg!! post bilder av bilene dere da folkens !! min fru å bilen :D bilen er høg som faen men det ska vi gjøre noe med! http://vemund.oyer.biz/bilforumet/passat.avi en liten jalla video en kammerat av meg filma på vei hjem fra jobben.. han viste ikke om kamera fungerte haha uansett få inn noen jævla bilder her!! detta er ALT !!! for dårlig sitt å pilse her foran maksina, blir irritert for ville se noen fine passater ... men men vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg