Gå til innhold

Hva er dette verdt?

Ranger emnet


wunderbaum

Anbefalte innlegg

Originally posted by wunderbaum

Hvor mye er en grei pris på 2 VDO høytallere på 140W 13cm store?

 

Nye ifjor. Er 600kr overpris på det?

 

Tror 600 er en grei pris.. men ikke forvent for mye lyd ut av detta VdO greine..

Spons deg heller inn med 600 til og kjøp deg et focal komponent sett fra http://www.iceaudio.no

 

Atle..

If i want to drive a Mercedes,

I call a Taxi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wunderbaum

Hvor mye er en grei pris på 2 VDO høytallere på 140W 13cm store?

 

Nye ifjor. Er 600kr overpris på det?

 

er det HSP1321 de heter? I så fall selger vi dem nye for 795,-

faktisk meget bra lyd idem hvis du skal bytte ut de originale og derive dem av spilleren.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aning hva de koster nye. De sitter allerede i bilen, en fyr jeg kjenner som skulle selge de, jeg spurte om å låne de par dager å teste de. Har mye problem med anlegget mitt, vært plaget av at musikken kutter osv. Derfor må jeg også bytte forsterker for å få noe særlig drag i det. Før satt det 30W clarion der, så det ble klar forbedring. Så dere mener 600 er grei pris?

 

Har også en basskasse med 15'' Stinger bass som ikke fungerte pga den ødelaggte forsterkeren, noen som vet hva det er verdt? Er det en bra basser?

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er problemet. Alt det jeg og kukker for å få til å fungere, forsterkern, bassern og spillern er det ikke jeg som har kjøpt. Alt dette satt i bilen når jeg kjøpte den. Forsterkern er ødelagt, så den må jeg bytte. Har fått nye høytalere bak, så det hjalp litt.

 

Jeg ønsker jo å få det best mulig uten å måtte koste på det store summer(blakk etter alle regningene pga bilen). Derfor må det bli sånn. Bør jeg ikke putte tilbake basskassa? Hva koster egentlig den type 15'' med kasse? Hva bør jeg gjøre? Koste på bra forsterker eller?

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler mye hos bilradiolageret i sverige, http://www.brl.se .. Der har jeg blitt lært veldig mye ang. bygging av fett anlegg med lite penger.. en gyllen tommelregel er at forsterkeren burde doble summen av prisen på basseren.. kjøp heller et billig ellemement og en litt dyrerere forsterker så får du omtrent altid god lyd ut av det.,. en Rocford bass på en Gas forsterker funker sjeldent bra.. begynn ved batteriet og jobb deg fremover..

 

DeeJayX

If i want to drive a Mercedes,

I call a Taxi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår