Moccelite Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Eg lurer på ka dim. høytalere som står i golf 3? Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 4" i dashbordet 6.5" i dørtrekkene både bak og framme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 takk :) ka e dybden på dei da? Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Forholdsvis god plass både i dører og dash men akkurat mål har jeg dessverre ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 dybden er ikke så viktig.. jeg har 2 sett med rockford fosgate punch i dører, og de er vel 4-6 cm dyp.. ikke noe problem det ;) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanfo Skrevet August 19, 2012 Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 4" i dashbordet6.5" i dørtrekkene både bak og framme Høytalerene i dashbordet, hvordan får man ut de? Er det mulig å løfte de ut uten å demontere hele dashbordet? Så litt på det, men synes ikke det var åpenbart hvordan de var festet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 19, 2012 Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 Såvidt jeg husker vipper man bare av høytalergrillen med en liten flat skrutrekker. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanfo Skrevet August 19, 2012 Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 Såvidt jeg husker vipper man bare av høytalergrillen med en liten flat skrutrekker. Ja, grillen var triviell, men hva med elementene? Det er de jeg sliter med.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanfo Skrevet August 20, 2012 Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 Ja, grillen var triviell, men hva med elementene? Det er de jeg sliter med.... Fant det ut... Det var bare å bruke rå makt. Høyttalenrene sitter spendt fast med klips som løsner når man bare løfter elementene hardt nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg