Gå til innhold

Akkuratt fått lappen og kjøpt meg Passat Sedan 97, noen tips på oppgraderinger?

Ranger emnet


Sverre Olsen Hovtun

Anbefalte innlegg

Kjøpt meg en 97 model passat 1,8, gåt 149 000km og full service historikk. kunn 1 eier før meg.

Har skiftet front lykter, senket den og startett å skifte ut anlegg. Fikk med noen 2 års gamle felger(står ikke på) som er veldig lekre, utslitte dekk da den har gått 30 000 km di 2 siste åra og derfor ikke på akk nå. Bakskjermen har noen sprikker i lakken etter forgje eier rygget på noe, så denne må skiftes.

Soting av vinduer, noen som vett om plasser i rogaland som dette kan gjøres?

Takk for alle svar, slenger med noen bilder!

 

post-69016-13804854016885_thumb.jpg

post-69016-13804854016672_thumb.jpg

post-69016-13804854016717_thumb.jpg

post-69016-13804854016769_thumb.jpg

Endret av Sverre Olsen Hovtun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og gratulerer med passat :)

Trenger du hjelp angående bilen din så finner du stort sett alt du trenger å vite på http://www.passatworld.com , de har hjulpet meg utrolig mye.

Likte lyktene ^^ , ellers sånn små ting kan du bytte til led lys i begge dørene, skiltlyset , og kupelyset

Bak så passer 37/38mm led lys. Forann er det 41mm og t10 hvis jeg ikke husker helt feil ;) Lykke til

 

Skal du ha billige dekk så annbefaler jeg achilles atr sport, federal ss595.

Du finner dem billig på http://www.dekkonline.com gratis frakt. Tar ca 5-7 dager å få dem hjem på døren :)

og ellers hvis du lurer på å kjøpe deg nye felger til passaten din så har den orginalt ET45. Hvor mye er den senket og hvilke felger er det som følger med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice!

Visste du forresten at passat sedan er en av bilene med minst luftmotstand? Var best i test en del år tilbake ;)

 

Er ikke så fryktelig imponerende når passaten har en Cd-verdi (luftmotstand) på 0,27 og min Opel Omega A fra 88 har en verdi på 0,28.

 

 

Pen bil btw.

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår