PlymouthEsset Skrevet April 7, 2012 Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 Hei! Jeg er 17 år og er ganske ny på biler. Kan ikke skru og fikse og styre og ordne men har kompiser som gjør sånt, så det jeg lurer på er hvor mye koster dette å få skifte/få tak i: bremser, 2 framskjermer og frontfanger? Nissan Primera SRI 1996. Dyr å forsikre??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 7, 2012 Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 dei fleste biler blir ekstremt billige og forsikre gjennom trygg forsikring , var sånn eg vuderte og ha full kasko på min gamle 323f :P framskjermer ein 3-4 hundre stk frontfanger ein 2-3 hundre kr bremser kommer an på om du kjøper ny eller brukt , får galene billigt hoss din nermeste knoks , bare ringer og spør om dei har lik bil inne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 8, 2012 Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Nissan har noe dyre orginaldeler, men jeg vil tru at du får det meste av slitedeler uorginalt til P11, slik er det dessverre ikke til alle Nissan. Trur vestlendingen over her har medlemskort hos høggeren, for slike priser er ikke det vanlige rundt her dessverre. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlymouthEsset Skrevet April 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Jeg trenger bremseskiver og klosser foran og bak - og et bremserør. Idèer til pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 8, 2012 Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Er bare og høre på pris på forskjellige plasser det. Meca og mekonomen for eksempel har nettsider hvor det står pris på delene. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg