Gå til innhold

Koble Ipod (minijack) til orginal stereo Berlingo 2004


vectra1996

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Har fått aktivert kabelen og har testet å spille av fra telefonen min med både Wimp og MP3. Erfaringene hittil er at jeg må skru opp lyden veldig mye for få "normalt" volum. Dette igjen fører til en irriterende suselyd i bakgrunnen.

 

Har nå satt Wimp til high quality i stedet for normal og skal teste ut om det blir bedre

MP3'ene jeg hørte på var lydbok i 80kbp så skal teste med noe i bedre bitrate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå har jeg fått testet en periode med denne kabelen og er fortsatt ikke helt 100% fornøyd. Erfaringer:

- Lyden blir mye bedre fra Ipod enn fra Telefonens minijack

- dette kan komme av at utgangen på telefonen er for dårlig.

- Ipoden går til tider bananas og leter rundt i meny av seg selv, mens den er koblet til

- dette kan være dårlig kontakt i ipoden siden denne er gammel (skal teste med en nyere straks jeg får lånt en)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
Ser kjekt ut dette, og ikke til ille pris heller. Jeg har testet med en annen ipod i bilen min og den går også litt crazy på menyen. Bruker som regel musikk fra wimp via telefonen og det funker fint (måtte bare skru på bedre kvalitet på wimpinnstillingene).

 

Jeg venter forrtsatt på og kjøpe min (money money)

Men husk og bestille steering wheel control adaptor

Som de sier helt nederst:

* If you want to keep your steering wheel controls you will need an extra adaptor please call sales or message us to order the package with a steering wheel control adaptor *

 

Da skulle jo stereodelen være komplett om man igjen setter inn en DAB, eller bruker en DAB FM sender:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår