passatpolo Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 nai skal ut å fiske bremsen litt seinere i dag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 der va felgene grunnet[ATTACH]31657[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 hadde sjuk høygravid kjerring i dag så måtte ha med guttungen i hele dag så blir sikkert fiksing av bremser i morgen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 ka sei denne bremseskiven var sprukket ja[ATTACH]31690[/ATTACH](beklager dårlig bilde der va dei nye bremsene fikset[ATTACH]31694[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 då va felgane lakka å klar på bilen syns dei tok ser bra ut ja:)men må jukse litt i hjulbuene for å få plass:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Bilder! :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 [ATTACH]31700[/ATTACH][ATTACH]31701[/ATTACH]ja sko legga inn bilder men datan klikka prøve igjen nå[ATTACH]31699[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 (endret) her er bilen nyvasket i dag:carwash:[ATTACH]31787[/ATTACH] Endret Juni 26, 2012 av passatpolo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 va på ein kjøretur i dag bort til ein kompis hadde litt stor fart å kompisen min så å hørte eg kom når eg skulle bremse inn til han kjente eg at eg ikke klarte å stoppe å svinge inn så eg måtte kjøre forbi innkjørselen når eg kom bort til han så røyk d som faen av begge bremsene mine d så nesten ut som d skulle ta fyr kompiden min sa skivene va helt røde å d gnistret ut av felgene så eg tror eg må få kraftigere bremser framme ja:drive2 kansje eg skal kjøpe bårte skiver og green/red stuff klosser:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 (endret) [ATTACH]31960[/ATTACH][ATTACH]31961[/ATTACH][ATTACH]31962[/ATTACH]i dag fikk eg nye frontlygter med svart reflektor stabstag og momo ratt til 1500 spenn :) syns ikke d va så galt fått montert lygtene og rattet men ikke stabstaget for tenkte eg skulle få tak i en gjengetapp på biltema i morgen for å slippe å ha gjennomgående skruer å må gå bak innerskjerm Endret Juli 3, 2012 av passatpolo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 i går fikk eg unge nr 2 ei jente så eg fikk tid til å montere stabstag;) bilder kommer senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOSEN Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 Gratulerer med barn! Får selv en liten jente rundt midten av august! GLEDES NÅKKA!! Vento'n blir bra den, men litt for mye dekk på felgane! Likte HVERTFALL passaten! RÅTT! Siter Opel Astra '99 1,6 16v Tyske bilær - e gode bilær! FOSEN MOTORSPORT CLUB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 ja enig at d er litt mye dekk på felgene men er 45 i profil på dekka nå som stod på når eg kjøpte felgene;) tenkte eg skulle ha 40 i profil når eg kjøpte nye dekk altså 195x40x16"forran å 215x40x16"bak ;) eller noen andre forslag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 i dag da er va ute å kjørte holt eg følge med ein audi a6 3.0 tdi syns d va ganske bra ja:P Ka effekt snakke me om i en 3.0Tdi? Tdk maskinene e fine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 d spørs jo på ka merke bil du mener men audi a6 tror eg ligger på ca 240 hk men arrester mg viss d er feil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg