toggeso Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 da var det gjort..kjøpt en brukt v50 06 mod 100000km,2 år garanti. er veldig spent på om den blir dyr å eie i forhold til min cr-v 04 mod. da jeg skulle finne en bil nr2 sa jeg at jeg skulle aldri kjøpe volvo..men men...fant ikke noe bedre med garanti her oppe i nord. Kunne jo selfølgelig kjøpe en i oslo som var ferdig saltet,men fant ut at det ble mye styr med å kjøpe flybillet osv. stemmer det egentlig at det blir brukt mye salt på veiene litt sør i norge og at det tærer så mye på galvaniseringen eller hva f..bilene blir laget av i dag. dere får ha god påske og kjør forsiktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 (endret) Mye salt nei? Ikke i det hele tatt. Bare 330 000 tonn denna vinteren............:) Men så var jo ikke vinteren så lang denna gangen da Endret April 3, 2012 av Mondeo Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Syns det saltes alt for lite jeg. Misliker sterkt å møte en polsk trailer sidelengs rundt svingen ... Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg