Aidew Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 God dag! Klarte � treffe en fortauskant med min audi a4. Som da gjor at jeg knakk servor�rene ( dem er n� fikset ), men servopumpa kj�rte uten hydrolikkolje for en stund. � n� lekker det fra pumpa, kan det v�re pakningene i servopumpa som kanskje har t�rket ut? Eller m� jeg bytte ut hele pumpa? Takker for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Kjører du uten olje så ryker pumpa temmelig fort, så ja, denne har nok tatt kvelden. Kjøp ny eller en brukt, tetningene i denne bytter man ikke i garasjen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aidew Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Fine tusen takk for svaret ;) Ser nå at de norske bokstavene æøå klikka litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg