fonzie Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Hei, Jeg har for ikke så lenge siden gått til anskaffelse av en E220 CDI Avantgarde, 2008 mod. Bilen, som snart runder 200 000 km, ble grundig sjekket både hos forhandler, NAF mm. Ingen feil på bilen, og servicehistorikk er fulgt til punkt og prikke. Jeg har i den senere tiden lagt merke til en svak svak "suselyd", som kommer fra motorrommet... tror jeg Er det noen Mercedes eksperter her som har en formening om hva dette kan være? Bilen har forresten gått som Taxi i Oslo. Mercedes forhandlers diagnose viser 0 feil og advarsler. Lyden kan minne om en slags hydraulisk lyd, eller en ventil som slipper ut litt luft. Lyden er ikke konstant, men hører den oftere og oftere under kjøring. Tror ikke det er noe mer turboen, da jeg har klart å fremprovosere lyden under "trilling" i nøytral gir. Lyden er der ikke på tomgang når bilen står stille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Kommer det lyd en stund etter at bilen er stoppet? Jeg har en taxikjørt E200 2007 mod som er kjørt 420 000 km så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg over kjørelengden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perhenning Skrevet August 20, 2012 Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 sjekk luftfilteret,kansje kommet ut av lage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg