mondeo4x4 Skrevet Mars 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Hei Tror jeg har fått løsnet alle skruene, men det virker som skjermen henger i falsen, som er på baksiden/ mot hengslene til framdørene. Er det bare å røske dette løs? Trenger riktig nok en ny venstre framskjerm, men ser ikke poeng i å ødelegge noe heller. Så har noen et tips? en eller anen skrue jeg ikke har sett? Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 jepp. er to skrues bar den "gummi" massen. bare skrap bort med flatskrujærn og bruk en 10mm kopp på skruene :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 tenker du på de inni skjermen? har fått av plasten. og to som satt i masse av noe slag. så gjetter dette er de du nevner. takk for svar forøvrig. får prøve litt hardere på den deffekte skjermen. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 ja, de bak plastikken i hjulbuen under den massen Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 det er som beskrevet 2x 10mm karrosseriskruer som holder skjermen, i bakkant mot kupeen. i tillegg fungerer også en del av dette karosserikittet som lim, så den kan sitte relativt greit selvom du fjerner skruene i bakkant der, samt den under ved kanalen :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kladden17 Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 lurte på å ta av mine for å utbedre litt rust å lurte på om det er trygt å la bilen stå parkert nesten midt i hønefoss feks mens arbeide pågår!? sikkert dumt spm men lurer litt, Siter vw golf mk2 1.8 (vraket) nissan almera n15 1.4l (vraket) vw golf mk2 1.8 (selges </3) Saab 9-3 s 2.0i (selges) Passat B5 1.9 tdi (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 kan parkere hvor faen du vil egentlig.... hva er du redd for? og kjøre uten skjermene kan du bare hoppe i tror jeg, da blir du stoppa med en gang, er ikke lov Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg