kokkogdrit Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 Lurte på hvor mye det koster å kjøpe nok lakk til min volvo 740, sånn ca? Er det liksom 5000 elller 50000 liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 jeg kjøpte inn noen liter fra Norbond.no Mener å huske jeg ga ca 5000 for lakk (noen ekstra liter en anen farge enn bilen) Lakk til selve bilen, primer, ++++ Ring og snakk med dem... trivelige folk Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokkogdrit Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Åja ikke mer :D Da blir det lakking. Takk for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Det kommer jo også an på hvilket lakkmerke du velger, hvilken type lakk, og hvilken farge du skal ha, noen farger er veldig transparang, mens andre farger dekker veldig bra, hvilke farger som er transparange varierer også på hvilket lakkmerke du velger Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 (endret) ja. jeg tok norbond pga pris. samt at det er en tykk lastebil lakk. skal etter hva jeg har hørt være "enkel" å legge på. dekker godt. av negative sider er vel fargeutvalg og mangel på spenne effekter. men for min del fant jeg ut at dette er et greit sted å begynne. Endret Mars 25, 2012 av mondeo4x4 Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Norbond selger ikke lastebillakk, men en industrilakk med en kvalitet tilsvarende lastebillakk, og jeg kan ikke se at prisen der er noe spesiellt lav ja. jeg tok norbond pga pris. samt at det er en tykk lastebil lakk.skal etter hva jeg har hørt være "enkel" å legge på. dekker godt. av negative sider er vel fargeutvalg og mangel på spenne effekter. men for min del fant jeg ut at dette er et greit sted å begynne. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondheim Skrevet April 6, 2012 Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 Men husk også at i en farge finnes det mange forskjellige nyanser. Selv om du får kjøpt lakk med samme farge som din bil kan det være at nyansen ikke stemmer overens med resten av bilen. Men det virker som du skal hellakkere, så da spiller det vel ikke så mye rolle. Hos det lakkeringsfirmaet som jeg jobber for kommer det ofte privatpersjoner bortover til oss for å høre om de får kjøpe lakk av oss, slik at vi mixer og gjør alt klart for de. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg