Zvein93 Skrevet Mars 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 Hey, jeg skall bytte trykk slangen på en saab 9-3 1999mod Servo slangen, men jeg får ikke til å skru av den nederste delen, den sitte BOM fast, noen som vet om denne fakktisk løsner av en vanlig skift nøkkel, eller må det noe sterkere til? Jeg får det vertfall ikke av. HJELP?? noen som har gjort dette før eller bare vet hvordan man gjør det? Siter Saab 9-3 2000 2,0L Audi A3 1998 1,6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinH Skrevet Mai 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2013 Ville først og fremst holdt meg langt unna skiftnøkkel, det er det verste verktøyet du kan bruke, spesielt på ting som sitter fast. Finn deg heller en stjernefastnøkkel av rett dimensjon og sist men ikke minst: Skru rett vegen, mot klokka for å løsne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg