[toca] Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Er det noen som vet hvordan felger dette er? Å hva er pris på de? Noe sted man kan finne pris? Nettsteder som selger de? Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 er ikke helt sikker,ser ut til at det kan være ANTERA 309 er litt dyre felger,vet ikke hvem som selger dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Jeg har aldri vært noen fan av Ford Orion, men den der var jo kuul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by mfafa Jeg har aldri vært noen fan av Ford Orion, men den der var jo kuul! Ja den er dritfet, liker ikke helt det store luftinntaket foran. Men det er vel noe under panseret som trenger kjøling:D Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Synes ikke den så spesiellt bra ut foran! Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Egnetlig ser den ikke ut i det hele tatt. Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg