Sheldoor Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 hei, nå har jeg koblet til en turbotrykkmåler og vakumet mitt er på -0.5 og trykket mitt går bare opp til 0,34 bar. er dette pga at turboen er litt sliten eller kan det komme av andre ting? :) også akkurat satt inn KN filter, litt av en fin lyd ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Årsmodell og motor er gjerne greit å legge med ved tekniske spørsmål. Sjekk N75-ventilen samt alle slanger! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheldoor Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 1.8T 97 passat :) og jeg har sjekka n75-ventilen, den var bra, men den slangen jeg koblet turbotrykkmåleren i ser litt slitt ut, så kan jo hende det er noen sprekker i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Ja, lekkasje på slanger kan gi redusert turbotrykk. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg