Blaxtah Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Hei! Jeg klarte selvfølgelig og kortslutte bilen i dag. Ved et uhell sto en prøvelampe på mellom et rele i kupeen og hengslingen på ene døra. Da jeg vridde om tenninga ble det helt mørkt, og er ikke noe tegn til strøm på bilen når jeg skrur på tenninga nå. Har sett over sikringer, men finner ingen sikring som er ødelagt. Noen forslag til hva som har skjedd, og hva jeg bør se etter ? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Umulig å svare noe konkret når vi ikke vet hvilken bil det er snakk om og årsmodell ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaxtah Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Beklager, glemte og skrive det. Er en volvo 440 1.7 turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Du kan umulig ha kortsluttet noe så hele bilen er død med ei prøvelampe slik du beskriver. Sjekk for dårlig kontakt på polsko. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaxtah Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Er jo litt merkelig at den startet hver gang, helt til jeg målte et rele med prøvelampa. Da kom det et lite smell, og bilen er helt død. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Måle ett relè med prøvelampe, hva gjorde du da? Har du sjekket batteriets polsko? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Uansett skal det være klin umulig å kortslutte med en prøvelampe, hvertfall så lenge pæren ikke er erstattet med en ledning ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Kunne jo sikkert vært mulig å brenne noen baner i en styreenhet i ytterste konsekvens, men ikke noe som gjør at hele bilen er svart. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaxtah Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Målte ikke selve releet, men om det fikk strøm. Og nei, pæren er ikke erstattet med noen ledning :p, ja, pluss polen er sjekket, og minus polen er ny. Men bilen har ikke blitt kjørt, har bare stått rolig og gått på tomgang, så har ikke vært borti noen humper eller noe som kan gjøre at noe har løsnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg