Qutexx Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Legger ved noen bilder. Lurer da på om det er en egen boks(forsterker) som sitter etter spelleren i bilen som gjør at det blir lyd i alle høytalere. Denne kan være noe skadet da jeg ikke har lyd i høytalere bak og den ene diskanten på sjåførsia! Om noen kunne hat kopiert bilder og fikksa noe piler her å der hvor det eventuelt kan vaere feil/bytte hadde det vært supert :) [ATTACH]28241[/ATTACH] [ATTACH]28242[/ATTACH] [ATTACH]28243[/ATTACH] [ATTACH]28244[/ATTACH] [ATTACH]28245[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Legger ved noen bilder. Lurer da på om det er en egen boks(forsterker) som sitter etter spelleren i bilen som gjør at det blir lyd i alle høytalere. Denne kan være noe skadet da jeg ikke har lyd i høytalere bak og den ene diskanten på sjåførsia! Om noen kunne hat kopiert bilder og fikksa noe piler her å der hvor det eventuelt kan vaere feil/bytte hadde det vært supert :) Det er i hvertfall en forsterker boks på høyre side bak ved siden av sub'en i min avant, den styrer bak høytalerne også. Jeg hadde samme problem med at jeg ikke hadde lyd i bakhøytalerne, da var det den hvite "trigger" kabelen til forsterkeren som hadde løsnet bak i spilleren som da gjorde at forsterken ikke ble aktivert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg