Actros 8x8 Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 (endret) Er det nokon her på forumet som har bilar som på engelsk blir kalla hot hatchback? Nokon som har erfaringer med dei, kva er dere fornøyde og misfornøyde med? Kva modifikasjoner har dere gjort? Link til ein eventuell tråd? Hot hatchback er bilar i Polo og Golf klassen (på VW språket) med kraftigare motor enn ein vanleg Golf/Polo. Dei har stivare understell og som oftast framhjulstrekk, kanskje firehjulstrekk, men BMWs 1 serien er eit unntak som har bakhjulstrekk. Dere kan også legge ut gode bilder av hot hatchback bilar som ikkje er deres. Endret Mars 10, 2012 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 2.0 16V, 150 hk, RWD Eneste hatchbacken jeg har hatt, og den var vel ikke akkurat dum... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 AE86 er vel hot hatch? Bilde av Daniel Hovdahl. Prosjekttråd i signaturen min. Drifted story her: http://www.drifted.com/daniel-hovdahl/feature-keep-it-jdm-ae86/9706/ Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 (endret) min HOT hatch 07 polo gti cup edition orginal utenom at den er chippet fra 180hk - 205hk 2012 look'en er forsåvidt meget fornøyd med hele bilen =) ingen større problemer, relativt billig i forbruk å den gruser civic typeR å integra typeR rundt bane med rette sjåføren =) Endret Mai 22, 2012 av devil duck Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exs Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 jeg vil påstå at de 2 første ikke går under begrepet hothatch .... men den 3de der er en HOT hothatch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg