Gå til innhold

Bilstereo mad lav byggedybde

Ranger emnet


landrange

Anbefalte innlegg

Hei alle bilstereoexperter!

 

Skal montere en ny bilstereo i en Land Rover Discovery 1.

Problemet er at i denne bilen ar det veldig liten plass i dybden. Veldig liten plass. kabelpluggen er også veldig feil størrelse.

Lurer derfor på om noen vet om en bilstereo, f.eks uten cd spiller, som er mye kortere i dybden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste radioer uten CD-spiller har liten monteringsdybde ja... dog usikker på hvilken kabelplugg som står i din... legg inn et bilde av den her?

 

Regner med du har en tidlig Disco da?

land_rover_discovery_1728294_orig.jpg

 

Iogmed radioplasseringen står nesten på høykant, vil svært mange CD-spillere fungere dårlig i en slik nesten-90graders vinkel uansett.

 

F.eks. RetroSound-radioene har liten monteringsdybde og endel frihet når det gjelder ønsket utseende... men det blir kanskje litt for retro i en Disco1. ;)

 

Classic900black.jpg

 

EuroFaceBlack.jpg

 

EuroBeckerKromSvart.jpg

 

Eller få tak i/lage en dashkonsoll... ;)

 

8755d1233861999-300tdi-dash-into-200tdi-dsc00138.jpg

Endret av TransMedia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for den siste der, med utfellbar skjerm på hovedenheten og navigasjon. :D

Jeg må vel få uttrykke mitt synspunkt angående en viss undring over at en isbjørn-spotter bosatt i gardinløse strøk ikke umiddelbart vektlegger muligheten for en slik CB-radio innfelt på dashbordet også... :tannløs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gardiner, men lite CB-radioer.

 

Skulle jeg dog hatt en CB-radio ville jeg gått for Lafayette Venus, der hovedenheten er skjult og alle knappene er på micken!

 

Men jeg gav vel ikke god nok beskjed at jeg ville gått for konsoll, dog med utfellbar skjerm etc i tillegg til CB-radio og ARB sperreknappene! :D

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår