landrange Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Hei alle bilstereoexperter! Skal montere en ny bilstereo i en Land Rover Discovery 1. Problemet er at i denne bilen ar det veldig liten plass i dybden. Veldig liten plass. kabelpluggen er også veldig feil størrelse. Lurer derfor på om noen vet om en bilstereo, f.eks uten cd spiller, som er mye kortere i dybden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 (endret) De fleste radioer uten CD-spiller har liten monteringsdybde ja... dog usikker på hvilken kabelplugg som står i din... legg inn et bilde av den her? Regner med du har en tidlig Disco da? Iogmed radioplasseringen står nesten på høykant, vil svært mange CD-spillere fungere dårlig i en slik nesten-90graders vinkel uansett. F.eks. RetroSound-radioene har liten monteringsdybde og endel frihet når det gjelder ønsket utseende... men det blir kanskje litt for retro i en Disco1. ;) Eller få tak i/lage en dashkonsoll... ;) Endret Mars 10, 2012 av TransMedia Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Ville gått for den siste der, med utfellbar skjerm på hovedenheten og navigasjon. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Ville gått for den siste der, med utfellbar skjerm på hovedenheten og navigasjon. :D Jeg må vel få uttrykke mitt synspunkt angående en viss undring over at en isbjørn-spotter bosatt i gardinløse strøk ikke umiddelbart vektlegger muligheten for en slik CB-radio innfelt på dashbordet også... :tannløs: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landrange Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Stemmer! Disco 1! Håpløs å montere radio i. Gjelder broderns bil. Han har kjøpt en Pioneer radio uten cd, men den har normal dybde. Sa han burde se om han kunne få byttet den i en kortere en. Vet dere om en spesifik modell som er kort, med usb/ipod tilkobling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Vi har gardiner, men lite CB-radioer. Skulle jeg dog hatt en CB-radio ville jeg gått for Lafayette Venus, der hovedenheten er skjult og alle knappene er på micken! Men jeg gav vel ikke god nok beskjed at jeg ville gått for konsoll, dog med utfellbar skjerm etc i tillegg til CB-radio og ARB sperreknappene! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Parrot Asteroid er vel noe av det korteste... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg