pxpower Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 (endret) bil: audi a4 1.9tdi 1999mod hva som er gjort: facelift front 19" ocean deep justerbart senkesett xenon hva som mangler:sota baklykter s4 grill s4 frontfanger takvinge proffsote rutene spredere her kommer noen bilder av bilen: Endret Mars 10, 2012 av pxpower Siter Audi a4<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet Mars 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Ikke for å være en gledesdreper, men personlig synes jeg at det er litt rart å komme i en "S4" med dieselmaskin, uten quattro og under halparten av gampene. Så lenge du holder deg borte fra å kline på S4 emblemer og slikt, er det for så vidt ikke så ille. Ser du har skrevet 'S4 grill' på ønskelisten, som såvidt meg bekjent bare er en A4 grill med S4 emblem. Da ville jeg langt heller sett deg sette på en RS4 grill, som ser langt penere ut, men uten emblem. Jeg kommer selv snart til å kjøre på Cupra R fangere og skjørt på min bil, men jeg kommer ikke til å ville ha noe Cupra/Cupra R emblem på den, til tross for at jeg har maskin nok til å dra fra en original Cupra R. Det beste vil da være å kjøre en emblemfri bil, så kan heller folk lure på hva du har under panseret. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer88 Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 S4 grill er ikke lik en A4 grill. Synes du burde kjøre på med RS4 grill uten emblem. Den er penest på B5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg