vonclutch Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 (endret) Lyden er ypperlig, men det mangler både USB-port og AUX-inngang i S60-anleggene. Finnes det overhodet noen muligheter for å få installert USB/AUX, i så fall hvilke? Går det ev an å skifte ut hele tingen med et nyere anlegg beregnet for S60 med en av disse fasilitetene, som passer i denne modellen? Endret April 8, 2012 av vonclutch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Hvilket HU-nummer har spilleren din? Så lenge den har styring for CD-skifter er det mulig å bygge den ut med USB/AUX... (AUX er en inngang forøvrig...) Feks. denne: Finnes også en variant med Bluetooth i tillegg. Merk at spilleren din også har linjeutganger om du skal koble til eksterne forsterkere senere, selvom det ikke ser sånn ut ved første og andre øyekast... bare så du ikke begynner å koble inn høyttalersignalHøyNivåAdapterOvergangsDibbedingser e.l. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vonclutch Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Tusen takk! HU-nummer vet jeg ikke, men kan selvsagt finne det ut ved å ta en titt - hvor finner jeg dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Nederst på spilleren som regel, ved siden av Volvo-merket... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vonclutch Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 HU-603, faktisk. Vil det si at denne er kompatibel med det du nevner i første innlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Ja. To runde DIN-kontakter nederst bakpå; CD-skifterinngang til venstre, LineOut til høyre. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vonclutch Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Hvor kan jeg finne "oppskrift" til installasjon av dette? Trenger hovedsakelig kun AUX, men hvis det finnes i kombinasjon med USB også, er jo det like greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Er det oppskrift på å ta ut radiodelen du meiner? For å koble til utstyret er vel ikkje hokus pokus når transmedia har vist deg pluggen du bruke. Eg skal sjekke om eg finner oppskriften seinare idag. Du må iallefall koble av minuspolen på batteriet i bagasjerommet. Når du kobler til batteriet att skal tenningen være på. (Dette er viktigt!!) Dette er for å unngå å få feilkoder. Eg meiner at tenningen skal være på 2. Men eg skal sjekke dette. Har sjøl ein S60 med HU603 og har tatt ut spiller for å koble til ekstern forsterker. (til sub) Du skal iallefall koble ifra batteriet først. Deretter tar du ut penneholderen. So skrur du ut dei 2 skruene. Eg trur klimadelen skulle presses ut og ned. (sitter ganske fast!) Eg klarde det ikje med hendene, so eg brukte skrujern beskytta med ein mikrofiberklut for å presse. Når klimadelen er ute, so er det 2 (trur rg) skruer som skal skrus ut. Etterpå er det berre å ta ut spiller. Men som sagt so skal eg sjekke om eg finner oppskriften Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Her er oppskrift på å ta ut spilleren. http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/sv-SE/NO/V70(00-08)/2005/all/all/L.H.D/ShowDocument/ShowIiDocument/VCC-157605-1/V70_(00-08),_2005 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vonclutch Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Mange takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg