Gå til innhold

Anlegg i Volvo S60 (ønske om USB/AUX)

Ranger emnet


vonclutch

Anbefalte innlegg

Lyden er ypperlig, men det mangler både USB-port og AUX-inngang i S60-anleggene. Finnes det overhodet noen muligheter for å få installert USB/AUX, i så fall hvilke? Går det ev an å skifte ut hele tingen med et nyere anlegg beregnet for S60 med en av disse fasilitetene, som passer i denne modellen?

Endret av vonclutch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket HU-nummer har spilleren din? Så lenge den har styring for CD-skifter er det mulig å bygge den ut med USB/AUX... (AUX er en inngang forøvrig...)

Feks. denne:

7602_AUDIOmaniak_Volvo__USB_SD_AUX-interface__98-0_1.jpg

 

Finnes også en variant med Bluetooth i tillegg.

 

Merk at spilleren din også har linjeutganger om du skal koble til eksterne forsterkere senere, selvom det ikke ser sånn ut ved første og andre øyekast... bare så du ikke begynner å koble inn høyttalersignalHøyNivåAdapterOvergangsDibbedingser e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det oppskrift på å ta ut radiodelen du meiner? For å koble til utstyret er vel ikkje hokus pokus når transmedia har vist deg pluggen du bruke. Eg skal sjekke om eg finner oppskriften seinare idag.

Du må iallefall koble av minuspolen på batteriet i bagasjerommet. Når du kobler til batteriet att skal tenningen være på. (Dette er viktigt!!) Dette er for å unngå å få feilkoder. Eg meiner at tenningen skal være på 2.

Men eg skal sjekke dette.

 

Har sjøl ein S60 med HU603 og har tatt ut spiller for å koble til ekstern forsterker. (til sub)

 

Du skal iallefall koble ifra batteriet først.

Deretter tar du ut penneholderen. So skrur du ut dei 2 skruene. Eg trur klimadelen skulle presses ut og ned. (sitter ganske fast!) Eg klarde det ikje med hendene, so eg brukte skrujern beskytta med ein mikrofiberklut for å presse.

Når klimadelen er ute, so er det 2 (trur rg) skruer som skal skrus ut. Etterpå er det berre å ta ut spiller.

Men som sagt so skal eg sjekke om eg finner oppskriften

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår