steinit Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Hei. Noen som vet hvordan viftereima til en golf3 94-mod skal stå? Er med reimspenningsdemper på denne..hvordan ev slakker jeg denne når den nye skal på? Håper noen kan hjelpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Umulig å svare når ikke vet hvilken motor du har ;) Strammeren (strammehjulet) vris bort fra reim for å slakke (fjærspenn). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 bensin/diesel? med eller uten AC?? Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 evt om det er fjørbelastet dynamo, på min 94 mod vento diesel måtte jeg først slakke reima til servoen for så å få av viftereima, hadde å fjørbelastet dynamo så bare dyttet denne ned... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinit Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Ops. Var kanskje litt rask. Denne har servo men ikke AC. 1.6l. Har kun ei reim også. Er ikke fjærbelastet dynamo såvidt jeg kan se. Skal hele reimstrammeren skrues av, eller holder det med å skru av selve hjulet på denne? I tillegg er jeg usikker på hvordan den skal gå rundt hvert hjul... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 er en sånn bolt med masse tagger på servopumpa mener jeg.. løsner bare servopumpa å vrir den knotten med taggene hvis du skjønner hva jeg mener... rette delen av viftereima skal peke opp, skal gå bra å bare løsne dynamo.. håper dette var bra nok hjelp =) lettest å komme til servopumpa fra underside =) Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinit Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Ok. Du har ikke en tegning på hvordan den skal gå vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinit Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Ops litt rask igjen. Tror jeg har det. Takker for bra hjelp av begge to!! God helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg