Olelukkøyet Skrevet Mars 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 Etter å ha glemt å skru av vindusviskerne før natten og med snøfall så forskjøv vindusviskerne seg da jeg skrudde på bilen dagen etter. Intervallene går som vanlig, men de stopper midt på frontruten. Jeg leste at man bare trengte å skru av mutteren å flytte vindusviskerne ned igjen. Men i og med at vindusviskerne fortsatt kjører sitt vanlige intervall bare med ett nytt stoppsted, vil ikke da vindusviskerne kjøre utenfor vinduet eller slå ned i bilen? Altså at intervallet blir forskjøvet like mye som jeg flytter vindusviskerne ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slogstorm Skrevet Mars 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 Det stemmer at du bare tar av viskeren(e) og plasserer de slik som normalt. Det er selve viskeren som har forflyttet seg, ikke den skruen. :-) Siter *1996 Renault megane 2.0 16v F7R* Står... *2001 Seat leon 1.8 20vt 4x4* SOLGT *1996 Chrysler Neon 2.0 16v* STJÅLET :p *2004 Audi A4 1.8TQ S-line* SOLGT *1997 Ford Mondeo 2.0i ghia stv* Nåværende.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 (endret) Om det er begge viskerne som stopper på feil sted så er det ikke muttera på viskeren du skal løsne, men den på motor.akslingen som går inn på overføringsarmene. Den ligger innunder foran frontruta, bak batteriet. Se litt om hvordan det er skrudd sammen her: http://audi-diy.blogspot.com/2007/10/fixing-slow-wipers.html -- Endret Mars 7, 2012 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg