the king Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Hei. Kjøpte meg en Fiesta 96' for en uke siden. Har litt problemer med noen sensorer som oppfører seg litt merkelig. Jeg kan starte motoren og begynne å kjøre, og alt er fint. Men etter en liten stund kommer det en slags durelyd, og bremsen blir tung (virker som om bremsekraftforsterkeren kobler ut på en måte), og så begynner abs og antispinn å lyse. Noen som kan hjelpe meg meg dette problemet? Mvh Christian Alvær Siter 95' Golf 3, 2.0 Gl - Solgt 90' Mercedes 230e - Død 96' Ford Fiesta kul edition - Kasta 90' Volvo 240 (snart turbo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Få lest ut feilkode, høres ut som abs pumpa kobler inn uten grunn. Du kan teste bremsekraftforsterkeren din på følgende måte: Pump på bremsen til den blir steinhard når bilen ikke går. Start bilen mens du fortsatt holder på bremsen, synker pedalen litt når du starter den så er bremsekraftforsterkeren din i orden. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the king Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Har testa den, vet at den funker, det bare virker som om den kobler ut på en måte akkurat de sekundene den durelyden kommer før lampene begynner å lyse. Må en av med dørtrekket for å komme til høytalerne forresten? Siter 95' Golf 3, 2.0 Gl - Solgt 90' Mercedes 230e - Død 96' Ford Fiesta kul edition - Kasta 90' Volvo 240 (snart turbo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Du må nok av med dørtrekket vil jeg tro ja. Få lest ut feilkoden på abs systemet ditt du får du fort vite hva som er galt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg