korotkoff Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Hei! Jeg overtar en c 200 cdi 2003. Den har originalt 135hk , men jeg har forstått det slik at alt er identisk med "storebror" 220 cdi. Jeg lurer derfor på om noen har innvendinger mot å øke effekten m/ chip /reprogrammering slik at man kan hente ut 160hk+ . Bilen har fulgt alle servicer og alt skal være i skjønneste orden teknisk sett, den har gått 150" km. Selvfølgelig ønsker jeg å få dette gjort hos autorisert verksted og effektendringen skal meldes til biltilsynet. Håper på innspill / råd / erfaringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 har aldri hørt om 135 hesters 200 cdi ifra en 2003 W203.. kom 136hk'er i 2007 men det er og fra en w204. altså det nye karroseriet.. men uansett, så kan du gå på http://www.bestchip.no/index.php?articleid=2 for å finne chip. dette får du sikkert gjort på verksted men du kan og gjøre det selv ganske enkelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg