storpizza Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 jeg skal montere en turteller i bilen min, honda civic 1993mod. jeg skal nokk klare å montere alt men jeg trenger hjelp med å finne coilen, har sett å lett på nette uten hell. legger til noen bilder, hadde vært fint om du kan bruke paint til å tegne hvor den er :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 På vedlagte bilde, så har jeg ringet rundt fordeleren, og på den så regner jeg med at det går 5stk tykke gummikabler ut (pluggledninger) 4 av disse går til hver sin cylinder, mens den femte går til coilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
storpizza Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 På vedlagte bilde, så har jeg ringet rundt fordeleren, og på den så regner jeg med at det går 5stk tykke gummikabler ut (pluggledninger) 4 av disse går til hver sin cylinder, mens den femte går til coilen ;) takk for svar, skal se når jeg kommer hjemm i helga. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Flyttet til rett forum og editert trådtittel! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg