Davidsonno Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Hei. Jeg har akkurat hatt bilen min på Eu kontroll. Der fikk min slitne bil to 2-feil, dvs ett 2-feils punkt for en bremseskive og ett 2-feils punkt for en lykt. Begge disse 2-feilspunktene er enkle å ordne. DERIMOT: Den målte avgassen var på hele 5,85!!!! MEN: Dette er oppført som 0-feils punkt selv om avgassen er fyllt inn med 5,85. Avgassen her heller ikke beskrevet i feltet under hvor feil beskrives, og det står totalt kun to 2-feils punkter. Dette må da være feil.. Mitt spørsmål er da: Om jeg ordner de to punktene som jeg har beskrevet over ang bremse og lys, og så får bilen etterkontrollert på et annet verksted, vil de da GODKJENNE bilen? ...eller vil det bli noe vanskeligheter ettersom avgassen er for høy (men dette er av ukjente grunner altså beskrevet som ett 0-feils punkt) Takker for svar fort:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Andre verksteder kan ikke ligge på nye feil så vidt jeg vet. Og siden du kun har fått oppført to stk 2`er feil så ser ikke jeg noe problem da nei. Oppdater hvordan dette går etter etterkontroll! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Nye feil kan ikke tilføyes, om det ikke er åpenbare feil som antyder at bilen er trafikkfarlig, og ikke bør kjørest. Hva slags bil er det snakk om? Kan jo være en skrivefeil:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pebe1 Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Min bror har en gammel Mini 1000 og der tror jeg avgassen ble målt til over 9 !!! Tror ikke det er noe krav til avgass på biler før 1970... Siter Opel Senator A 3.0E, 1983BMW 525 E12 (528i-motor), 1975Toyota Crown 2600 Deluxe, 1976 Mazda 616, 1976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg