mario94 Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Hei, eksosanlegget mitt lekker. Den fremre lyddemperen tror jeg det heter. Men hvor kan jeg få sett hvilke mål som er på den delen slik at jeg kan få kjøpt meg en ny en? Det lukter noe jævlig med eksos hvis jeg åpner døra. Det gjelder en fiat punto 1.1 liter 98 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Hva med å høre med din lokal forhandler? RSA bil? Autoutstyr? Mekonomen? Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Fikk kjøpt meg noe på biltema, så får vi se hvordan det passer til helga en gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg