mr.jenssen Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Hvorfor ikke gjøre som meg, kjøre rundt med bare de fremre rutene sotet! Hehe, har ikke fått tid å sote vinduene bak etter at jeg fikk på 88-dørene med soting....heldigvis en svak soting da. Må vel få gjort det fort...ser jo at utplukking av vinduene er tingen. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 sotet den andre "bak side ruta" i dag.. Tok ut heile ruta og sotet den.. Gjekk ganske greitt.. Men måtte stå med ein hårføner og kave med noen blemmer ei god stund, men gjekk til slutt.. kuttet filmen litt under ein halv cm innanfor glaset. Etter dem hadde tørka noen timer skulle eg sette den ut igjen i bilen.. Og det var da eg begynte å kave som faen med å få pakningen rundt ruta igjen, uten atte filmen skulle krølle seg.. KOm no på til slutt, men filmen vart litt stygg i noen hjørner.. Irriterende.. Noen som har ein bra teknikk til å få på igjen pakningen rundt vindua uten og skade filmen ??? Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 jeg for min del har 96% på rutene på sidene bak og bakruta og 43% på rutene forran.. den 43% fiilmen er akkurat lys nok til at jeg ser ut , og det ser bra ut fra utsiden ( såvidt man ser igjennom den når det er litt mørkt ute ).. i de fleste tilfeller får man bare beskjed om å rive av filmen ( dvs ikke noen bøter ).. dette har ikke skjedd med meg ennå siden filmen forran er såpass lys.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Det så da absolutt ikke ille ut spør du meg. Hvor mener du det ble dårlig da (så kanskje jeg legger merke til det)? Hva ga du for filmen? _________________ Herregud for noen skumle babyer :D Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Tror neglelakk er tingen for å holde filmen på plass. Da du har fått den helt fint på stryker du over med noe svart eller gjennomsiktig neglelakk ute på kantene, tror den skal sitte da. Er ivertfall et triks jeg har hørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Slim! Det så da absolutt ikke ille ut spør du meg. Hvor mener du det ble dårlig da (så kanskje jeg legger merke til det)? Hva ga du for filmen? _________________ Herregud for noen skumle babyer :D Gidde 150,- for filmen (24% innsyn.. 200x75cm) Klarte å kutte av litt for mye av filmen nederst med kanten.. Du ser det hvis du ser ruten fra innsiden av bilen. passe deg får babyane :P Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Er det lovlig å sote bak ruta?? Lurer på om eg skal legge på 24% sot på den også.. Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 eneste kravet er at du skal se blålys igjennom rutene bak B-stolpen ( dvs bak setene forran ) .. der kan du ha på veldig mørk film hvis du vil.. jeg for min del har 96% på siderutene bak og bakruta.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 fleste folka her på forumet satser jo på og få en fin og clean look (emblemer vekk.. detaljer +++).. da vil det jo se litt merkeligt ut med skam soting på dei 3 bakre rutene.... sot litt mindre og kjør soting på alle vinduene...... eg syns jaffal det blir pent.. får et bilde av min bil her.. syns det ser litt bedre ut med alle vinduene sotet jaffal ;) btw.. sotinga såg nå kje så galen ut.... som tideligere sagt.. bedre en ingenting ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 gul polo.. tøøft.. altid hatt lyst på gul polo.. ;) Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by Gou fleste folka her på forumet satser jo på og få en fin og clean look (emblemer vekk.. detaljer +++).. da vil det jo se litt merkeligt ut med skam soting på dei 3 bakre rutene.... sot litt mindre og kjør soting på alle vinduene...... eg syns jaffal det blir pent.. får et bilde av min bil her.. syns det ser litt bedre ut med alle vinduene sotet jaffal ;) btw.. sotinga såg nå kje så galen ut.... som tideligere sagt.. bedre en ingenting ;) Har du lagt den filmen selv eller er det gjort hos profesjonelle? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Slim! Har du lagt den filmen selv eller er det gjort hos profesjonelle? kan vel neppe kalle meg og lasse profosjonelle ;) er gjort hjemme.... blir proff soting te neste år.... men er forsåvidt fornøyd med sotinga... dyrt og betale 3-4k for proff soting.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Hvorfor betale 3000 for "proff" soting når den du har er kjempebra? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Slim! Hvorfor betale 3000 for "proff" soting når den du har er kjempebra? forskjell på kjempebra og perfekt ;) proff sot. er lite priortert i år.. kanskje neste år..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 noen som har noen teknikker/tips før eg begynner med å sote bakruta ?? Har ikke planer om å ta ut ruta... Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg