warbergen Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Har ikkje vert så mykje borti detta men lure på om nåken vett om ein 1,9 tdk motor fra vento passe rett oppi ein 1,6d golf 1 ? :) Og om nåken vett kor eg kan få taki toppakning og skrekkbolter til 1,9 som tåler litt meir trykk :) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warbergen Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Ingen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 Den passer ikke rett oppi nei. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 å joda d gjør den. du må flytte over motorfeste som sitter bak regreima. og bytte den slangestussen som er i bunn av vannpumpen. disse delene kan du ta av den motoren du tar ut. tror og du må lage deg ny eksos. eg vet ikke kas motor du har i denne golfen men den skal gå rett inn. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warbergen Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Takker, hørres låvande ut:) Står ein 1,6d i an no :) e da nåke spesielt eg trenge og gjera ? Eller passe alt eletriska og sånne ting rett på fra den så står i no :)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 vist d er en 1,6diesel passer d elektriske. vi vil nok se at temp følere er anerledes men ting lar seg flytte over. eg har tenkt meg litt om og tror eg måtte fikse litt på reg reim dekselet. eg satte in 1,9tdk i en caddy mk1 en gang. så bare legg en plan og se over med tingene du tror kan bli feil og så vil du se at somregel lar d seg flytte over. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warbergen Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Kjempe :) Ja sikkert nåke ein må gjera med får da altids te på et vis :) Fekk du da te med caddyen då ? :) Håpa da går seg på plass så blir da ny turbo og litt små dill, satsa på ein 150 + om da e muligt på uopna motor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warbergen Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Oisann, ser eg har skreve skrekk bolter :P Strekkbolter* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 hvordan gikk dette?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 Lurer jeg også. :) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg